Mariano's - Oak Lawn, Illinois

Adresse: 11000 S Cicero Ave, Oak Lawn, IL 60453.
Telefon: 083460698.
Webseite: marianos.com.
Spezialitäten: Lebensmittelhändler, Propangasanbieter.
Andere interessante Daten: Abholung vor dem Laden, Lieferdienst, Einkaufen im Geschäft, Service/Leistungen vor Ort, Lieferung am gleichen Tag, Hervorragendes Obst und Gemüse, Rollstuhlgerechter Eingang, Rollstuhlgerechter Parkplatz, Bioprodukte, Salatbar, Verzehrfertig zubereitete Speisen, WLAN, WLAN, Schneller Einkauf möglich, Plastiktüten, Debitkarten, Kreditkarten, Mobile Zahlungen per NFC, Schecks, SNAP/EBT (US-Lebensmittelhilfe-Programm), Kreditkarten, Parkplätze auf eigenem Gelände.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 1407 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 4.2/5.

Ort von Mariano's

Mariano's ist ein Lebensmittelhändler, der sich an der Adresse 11000 S Cicero Ave, Oak Lawn, IL 60453 befindet. Das Unternehmen ist unter der Telefonnummer 083460698 erreichbar und hat eine eigene Website unter marianos.com.

Mariano's ist für seine Spezialitäten als Lebensmittelhändler und Propangasanbieter bekannt. Das Unternehmen bietet eine Reihe von interessanten Daten, wie Abholung vor dem Laden, Lieferdienst, Einkaufen im Geschäft, Service/Leistungen vor Ort, Lieferung am gleichen Tag, hervorragendes Obst und Gemüse, rollstuhlgerechten Eingang und Parkplatz, Bioprodukte, Salatbar, verzehrfertig zubereitete Speisen, WLAN, schnellen Einkauf, Plastiktüten, Debitkarten, Kreditkarten, mobile Zahlungen per NFC, Schecks, SNAP/EBT (US-Lebensmittelhilfe-Programm), Kreditkarten und Parkplätze auf eigenem Gelände.

Das Unternehmen hat 1407 Bewertungen auf Google My Business und eine durchschnittliche Meinung von 4.2/5. Die vielen positiven Bewertungen sprechen für sich und zeigen, dass Mariano's ein beliebter und hochwertiger Lebensmittelhändler ist. Wenn Sie also auf der Suche nach einem neuen Lebensmittelhändler sind, empfehlen wir Ihnen, sich die Website von Mariano's anzusehen und mehr über das Unternehmen und seine Angebote zu erfahren.

Es ist auch möglich, die Produkte von Mariano's online zu bestellen und sich liefern zu lassen. Wenn Sie jedoch lieber persönlich einkaufen, bietet Mariano's bequeme Parkmöglichkeiten auf eigenem Gelände und einen rollstuhlgerechten Eingang und Parkplatz. Darüber hinaus können Sie von den Vorteilen des SNAP/EBT-Programms (US-Lebensmittelhilfe-Programm) profitieren, wenn Sie diese Zahlungsmethode bevorzugen.

Mariano's bietet eine große Auswahl an Bio-Produkten und verzehrfertig zubereiteten Speisen, die perfekt für einen schnellen und bequemen Einkauf sind. Wenn Sie lieber selbst kochen, finden Sie bei Mariano's eine hervorragende Auswahl an Obst und Gemüse, Bioprodukten und allem, was Sie für Ihre Mahlzeiten benötigen.

Das Unternehmen bietet auch eine Salatbar und WLAN, damit Sie sich während des Einkaufs entspannen und verbinden können. Wenn Sie also auf der Suche nach einem neuen Lebensmittelhändler sind, empfehlen wir Ihnen, sich die Website von Mariano's anzusehen und mehr über das Unternehmen und seine Angebote zu erfahren.

Kontaktieren Sie Mariano's über ihre Website, um weitere Informationen zu erhalten und Ihren Einkauf zu beginnen. Wir sind sicher, dass Sie von der Qualität und dem Service von Mariano's begeistert sein werden.

Bewertungen von Mariano's

Mariano's - Oak Lawn, Illinois
Johnny Lally
4/5

Well stocked, clean, great looking desserts. Produce was pretty blah but most surrounding stores are also the same.

Mariano's - Oak Lawn, Illinois
a
1/5

This is by far the WORST place I have ever shopped at. I have found multiple things expired and the smoothie bar is either not open or the person is missing! I’d call the store and they’d say it’s open and when I come in on my lunch breaks there’s no one in sight and NO-ONE HELPS! The sticker in the picture is there different hours of the day! I’m always left dissatisfied and frustrated.

Mariano's - Oak Lawn, Illinois
Mario Zitti
1/5

My review is to formally express my concerns regarding a recent experience with your store. Earlier today, I purchased prepackaged steaks from your location. After consuming the product, I experienced a severe allergic reaction. I am highly allergic to crawfish and shellfish, and the symptoms I encountered – including numbness in my head and difficulty breathing – led me to seek urgent medical care for treatment.

Following this incident, I contacted your customer service department to report the issue and ensure that appropriate steps could be taken to prevent others from having a similar experience. Unfortunately, my interaction with the manager on duty was disappointing. She did not introduce herself and displayed a lack of professionalism and empathy. I felt that my concerns were dismissed, as I was told the contamination I described was “impossible.”

My intention in reaching out was not only to inform you of the situation but to request that the product be pulled from the shelves as a precautionary measure. It is concerning that the manager appeared uninterested in addressing the matter further.
I hope store manager will take this matter seriously and ensure that proper attention is given to both product safety and the quality of customer service.

Mariano's - Oak Lawn, Illinois
Cece D
2/5

Digital coupons are dumb. Why do you make it so hard to redeem savings? My husband tried buying 5 12pks of pop last time they were a digital coupon and didn’t preload them on the app. The rude cashier kept sayin “they’re on the app” but never offered to help.

With all the options around, why would you do what Jewel does instead of making it easier for your customers to save?

Mariano's - Oak Lawn, Illinois
Steve Fleischman
1/5

We’ll, whoever took over Mariano’s in Oak Lawn has destroyed it. I’ve shopped here since it opened. Since it’s been sold it’s been going downhill. This week they completely moved everything around. The produce was gross. They die their meat now and it’s low grade. A lot of organic items are gone. I will never set foot in there again, very sad. Corporate America sucks.

Mariano's - Oak Lawn, Illinois
Jasmine Scott
2/5

I am not a fan of the new self checkout. It’s faster to just hire more cashiers. The new self checkout is slow, faulty, and annoying if I wanted that level of hassle I would have just clocked in. The poor attendant just ran back and forth between the 5 lanes the whole time, she would have had better luck behind a regular register.

Mariano's - Oak Lawn, Illinois
Lee Voided
1/5

I purchased a dog toy from Mariano's, on Christmas morning my 10lb shih tzu was play with it then suddenly I heard her gagging, I rushed to check, removed a white cotton ball from her mouth confused as to where it came from I found another on then I realized it was the "eyes" of the dog toy. The toy wasn't ripped/torn just both "eyes" off. I immediately sent a message to Mariano's but to this day no reply. But on yesterday I happen to be in the store, I stopped by customer service, spoke with a representative who had a hands off disposition (i didn't see/hear about the email), we have to have the toy in order to refund your money (i did show her the pictures of the toy with the eyes missing), this is not about a refund it's about the choking hazard this toy is to animals, especially small ones.

Mariano's - Oak Lawn, Illinois
Marcea Walton
1/5

I just left the store, I asked for plastic bags during checkout the cashier told me that she didn't have any plastic bags despite her having plastic bags right in her cubicle area, I asked why my groceries could not be bagged in them and she told me it was because it was all she had. So I asked for a manager and while I'm waiting in line the cashier walks ahead of me and tells the manager he's going to have a problem with this one referring to me. Then when I confronted her about it she lies. I spend money in Mariano's stores at least twice a week but to be treated like this is crazy.

Go up